Lugi camp


Helgen 2629 maj var dags för Lugi camp vilket är ett superstort träningsläger

i Lund. Totalt var vi 700 personer på träningslägret och som ni nog förstår var vi indelade i olika träningsgrupper.

Det var många duktiga judoka där både svenska och från en massa andra länder.

Vi tjejer från Sakura och Frölunda judoklubb åkte tillsammans och vi fick en toppenhelg ihop!

Av de totalt 700 på lägret var vi 4 synskadade, Oscar och jag från Sverige och Natalie och Conna från Storbritannien. Nästa år hoppas jag på att vi är ännu fler personer med synskada på lägret!

Lugi camp är ett jättebra läger och jag fick många bra byten! Jag uppskattar verkligen att kunna åka på träningsläger hemma i Sverige då resorna inte blir så långa!
Bildbeskrivning: Mikaela, Emma, Karoline och jag står o väntar på att träningen skall starta och ser glada ut
.

Kommentarer